PERHATIAN: KHAS UNTUK MEREKA YANG ADA MASALAH KENCING MANIS DIEBETIS, PENAT AMBIL BACAAN GULA SETIAP HARI, RASA KESEMUTAN, BACAAN GULA TINGGI, LUKA LAMBAT SEMBUH, MATA KABUR, SAKIT KULIT BERTERUSAN, LUKA KAKI BERLUBANG, RISIKO AMPUTASI, POTONG KAKI

2
2
emosi thabib tyuerin

"Jangan sampai macam ni. nanti lagi menyesal"

"THABIB CINA BANTU SELESAI MASALAH KESIHATAN"

Berapa Banyak Yang Kita Tahu Mengenai Perubatan Tradisional Cina? Pendekatan perubatan tradisional Cina terutama produk herba dah jadi subjek kajian klinikal dan saintifik.

traditional-chinese-doctor
Keberkesanan Perubatan Tradisional Cina boleh membantu meningkatkan kualiti hidup dalam keadaan sakit tertentu.

Produk herba Cina telah dikaji untuk banyak masalah perubatan, termasuk strok, penyakit jantung, gangguan mental, dan penyakit pernafasan (seperti bronkitis dan selesema biasa), dan tinjauan nasional menunjukkan bahawa kira-kira satu daripada lima rakyat Amerika menggunakannya.
1591256109972620
Kajian mengenai produk herba Cina yang digunakan dalam pelbagai keadaan mempunyai hasil yang berbeza disebabkan persediaan bahan yang berbeza oleh thabib berbeza (masa pengeringan herba, campuran secara manual, pengalaman thabib dan lain lain lagi)

Kegusaran juga timbul jika terdapat bendasing sepanjang penyediaan bahan herba oleh thabib (logam berat atau bahan aktif lain yang kurangkan keberkesanan herba) atau kehadiran benda tidak halal dalam proses penyediaan.
tcm
Oleh itu, kini terdapat produk herba yang gunakan formula resepi akar kayu cina TETAPI mengikut garis panduan pengilangan yang patuh panduan HALAL JAKIM, MESTi dan NPRA KKM agar membantu mereka yang memerlukan

"RAMUAN HERBA THABIB CINA UNTUK BANTU TURUNKAN BACAAN GULA DALAM DARAH"

HASHIM
HASHIM @sungaibuloh
Read More
"Saya dah cuba, memang ini macam 👍👍"
Mokhtar
Mokhtar @tanjungkarang
Read More
"Bacaan gula turun."
Zaki
Zaki @batukikir
Read More
"Kawan saya bagu tahu, dia kata teh tabib cina ni bagus"
Mohd Noh
Mohd Noh@kajang
Read More
"thabib tyuerin memang powerlah"
Yazid
Yazid@temerloh
Read More
"pm saya, nak try. Kawan cakap bagus teh tabib cina ni"
Rasedi
Rasedi @klang
Read More
"Memang power, aku syorkan korang teh herba cina ni"
Kumarasamy
Kumarasamy@syahalam
Read More
"Saya sudah minum tuan bagus sangat
Previous
Next
Lepas ni tak perlu lagi ambil bacaan gula SETIAP HARI
Paling penting nak elak MATA BUTA dan kena
POTONG KAKI

"Ramuan Herba Thabib Cina Tyuerin
Boleh Turunkan Bacaan Gula Dalam Darah"

Khasiat Teh Thabib Tyuerin

"Teh Herba Thabib Cina Tyuerin produk
BUMIPUTERA MUSLIM ada sijil pengilang

HALAL JAKIM, MeSTI & NPRA KKM "

SIJIL JAKIM. 700-2/3/8 101-11/2014
No Sijil: 78/K000222-102015(02)
NO SIRI PENDAFTARAN: 140921/07/163
NO SIRI PENDAFTARAN: RS3177360369036182

Tuan Puan!! Mintak cuba SEKALI ja Ramuan Rahsia Tabib Cina ni

Pazin
Pazin@chukai
Read More
"Alhamdulillah memang terbaik boss."
Azizuddin
Azizuddin @rawang
Read More
"Sentiasa bwk walaupun ditempat kerja. Terbaik, saya puas hati 👍👍"
Zulkifli
Zulkifli @tapah
Read More
"Bacaan gula turun secara selamat"
Ibrahim
Ibrahim @seremban
Read More
"nak sihat balik ja, mekasih tabib cina 😁😁. Tak mau kaki kena ptoong"
Abu kassin
Abu kassin@muar
Read More
"Terima kasih banyak atas produk tabib ni. Mujarab dah ada perubahannya."
Hasrizal
Hasrizal@kertih
Read More
"Habis ni saya nak order lagi. Terima kasihi"
Rashid
Rashid @rembau
Read More
"saya dah cuba teh herba ni. orang kata pahit tu ubat. Abis sat gi repeat order 😅😆💪"
Previous
Next

"Boleh COD, Dapat Barang Baru Bayar"

"& FREE Postage"

Tapi Thabib Tyuerin nak bagi 1 lagi benda hebat. Minyak rawat luka bagi cepat kering. Jangan risau bersih, suci dan halal

minyak thabib

"Alhamdulillah, luka sembuh dan kering dalam 10 hari" - En Ahmad, Selarong

testimoni minyak thabib

Sebelum -risau hanya Allah dan yang alami ja tahu

Selepas - rasa yakin dan semangat sebab nampak makin elok

"Thabib nak bagi PERCUMA ja"

Supaya Dalam Luar baik pulih cepat..
"Minyak Rawat Luka ni TERHAD buat TAK BANYAK"

ORDER SEKARANG !!

PROMOSI AKAN TAMAT

24/09/2022

Hours
Minutes
Seconds

Boleh order dulu. Nanti bayar dekat posman masa barang sampai dekat tangan

Sila Isi Borang Bawah Dengan Berhati - Hati.
Pastikan Info Lengkap & Betul

"Sila Tunggu Sebentar
Selepas Tekan Butang Tempah Sekarang"

1 pek ada 10 uncang. 1 uncang anggaran +-2 gram

1 uncang boleh rendam 2 kali.  Rendam sekali untuk minum sebelah pagi, kemudian terus rendam kali kedua, simpan dalam peti ais atau termos tahan panas, untuk minum sebelah malam.

Ambil setiap hari selama 3 hingga 5 hari, untuk lihat adakah serasi dengan badan seperti berlaku penurunan bacaan gula. Jika dah terbukti serasi, betul turun bacaan gula, barulah selang 2,3 hari sekali minum. Elakkan minum setiap hari jika dah turun dan stabil bacaan gula bimbang bacaan gula terlalu rendah (hypo).

Elakkan campur dengan gula sintetik (Stevia boleh), gula sintetik penyebab bacaan gula dalam darah naik. Elakkan jus dan lain lain perasa tambahan yang ada gula sintetik.

Dinasihatkan untuk dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu kerana setiap ibu mengandung/menyusu berbeza kadar toleransi terhadap herba atau teh.

Jarakkan 2,3 jam selepas ambil ubat/ insulin barulah minum teh thabib tyuerin ini.

Tak ada , produk 100% herba dan teh terpilih, tiada campuran produk tenusu dalam teh Thabib Tyuerin

Jaminan wang akan dipulangkan jika barang tak sampai.

Jaminan pemulangan wang jika produk tak berkesan hanya apabila memenuhi keadaan berikut:-
Menggunakan produk sehingga habis, ambil bacaan gula setiap hari mengikut kaedah klinik kesihatan seperti – puasa pada malam sebelumnya mula jam 10 malam, ambil bacaan gula keesokan paginya, kemudian minum teh, kemudian ambil bacaan semula selepas 2 jam, 

Rekod bacaan gula sebelum selepas, setiap hari sepanjang gunakan produk sehingga habis.

Mereka yang sesuai ambil teh Thabib Tyuerin ini adalah mereka yang hadapi masalah:

– nak turunkan bacaan gula yang tinggi
– sukar nak turunkan bacaan gula

Mereka yang tak sesuai minum teh Thabib Tyuerin ini adalah:

– mereka yang ambil insulin bacaan jadi rendah, tak boleh minum teh ni bimbang jadi lagi rendah.

Teh Thabib Tyuerin cuma turunkan bacaan gula, bukan pengganti insulin, bukan penganti ubat ubatan hospital
Dinasihatkan ambil ubat ubatan hospital dan insulin seperti biasa hanya dengan jarakkan 2,3 jam dengan minum teh agar tak ganggu fungsi ubat dan insulin tersebut.

Walaupun turun bacaan gula adalah satu indikator kesihatan yang kita mahu, tapi untuk bebas sepenuhnya merangkumi pelbagai aspek antaranya rutin pemakanan sihat perlu sebati dengan diri, aspek senaman untuk bantu bakar gula yang tukar kepada tenaga, dan akhir sekali pengesahan doktor pakar selaku pihak berauthoriti sebenar saja yang boleh sahkan.

MFH86MARKETING
182A, JALAN 13/4 ALAMANDA 2, KUALA KETIL KEDAH
01112677661 @  MFH86MARKETING@GMAIL.COM
© 2021, HerbaBukit.com. All Right Reserved

IMPORTANT: Earnings and Legal Disclaimers Disclosure: No affiliation with Google LLC, Google, or Google partners. All trademarks of Google products are the property of Google LLC. This site is not part of, or endorsed by, Facebook, Google, Snapchat, Twitter or any social medial platform in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc. YOUTUBE and GOOGLE are trademarks of GOOGLE, LLC. SNAPCHAT is a trademark of SNAP, Inc. TWITTER is a trademark of TWITTER, Inc. PRIVACY POLICY: We use Google AdWords Remarketing to advertise this website across the Internet. AdWords remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Google AdWords Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Google AdWords Remarketing, you can opt out by visiting Google’s Ads Preferences Manager. *DISCLAIMER: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results. All testimonials are from real men and/or women, and may not reflect the typical purchaser’s experience, and are not intended to represent or guarantee that everyone will achieve the same or similar results. Each individual has unique experiences, exercise habits, eating habits, and applies the information in a different way. Thus, the experiences that we share from other people may not reflect the typical users’ experience. However, these results are meant as a showcase of what the best, most motivated users have achieved. ThabibTyuerin.co is not a doctor, and his advice is not a substitute for medical advice. LEGAL DISCLAIMER:  These products are not intended to diagnose, prevent, treat, or cure any disease. *PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.

error: Content is protected !!